“Verschillende bepalende spelers zijn niet op de afspraak bij de Rode Duivels. Dat is toch problematisch”: ‘Deviltime’-analisten luiden alarmbel
“Of onze verwachtingen te hoog lagen? Nee! Ik blijf denken dat je die groep had moeten winnen.” Bij ‘Deviltime’ waren ze logischerwijs streng voor de Rode Duivels, die nu niet langer in handen hebben of ze groepswinnaar worden. En dat in een poule waar ze veruit de beste kern hebben.