“2 op 6 in de zwakste groep van dit WK. Wat doen we hier eigenlijk?”: onze chef voetbal spaart bondscoach Garcia en Rode Duivels niet na gelijkspel tegen Iran
Omdat de bondscoach het zeker zou begrijpen: honteux! Twee op zes tegen Egypte en Iran is even onaanvaardbaar als pijnlijk en schandalig. De Rode Duivels verliezen steeds meer hun geloofwaardigheid. De bondscoach niet in het minst. Paniek is een slechte raadgever, monsieur Garcia.