Добавить новость

پیام معاون حقوقی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (به‌ویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح‌های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند. مسئولیت عاملان این جنایت...

Губернаторы России



Заголовки
Заголовки
Moscow.media
Ria.city

Новости России




Rss.plus

Музыкальные новости


Новости тенниса







Новости спорта