Добавить новость

ببینید | ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!

خبرنگار: شما گفتید که ایران آتش‌بس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آن‌ها خواهد داشت ترامپ: خب، به‌زودی متوجه خواهید شد. خبرنگار: آیا آتش‌بس همچنان برقرار خواهد ماند؟ ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن‌ را ساقط کردیم./فارس
Губернаторы России



Заголовки
Заголовки
Moscow.media
Ria.city

Новости России




Rss.plus

Музыкальные новости


Новости тенниса







Новости спорта