Το μπαμ της χρονιάς!
Η «βόμβα» έσκασε. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φεύγει από τους Μιλγουόκι Μπακς, τη μοναδική ομάδα στην οποία έχει αγωνιστεί στα 13 χρόνια παρουσίας του στο ΝΒΑ. Κι από τη νέα σεζόν θα φορά τη φανέλα των Μαϊάμι Χιτ!
Το deal έκλεισε παραμονή της έναρξης του ντραφτ. Το επιδίωξαν οι Μπακς για να επιλέξουν αυτοί τον παίκτη στο νούμερο 13, που παίρνουν ως αντάλλαγμα από τους Χιτ. Και δεν είναι το μόνο. Παίρνουν επίσης άλλες δύο επιλογές ντραφτ πρώτου γύρου (2031, 2033), μία δεύτερου γύρου (2033) και παίκτες.