Πάρκινγκ με θέα
«Στο Ζάππειο μια μέρα περιπατούσα, συνάντησα μια νέα ξανθομαλλούσα. Κρατούσε ομπρελίνο, σατέν τσαντάκι και είχε ένα άσπρο μικρό σκυλάκι».
Από τότε που ξεβιδώθηκαν οι σιδερόβεργες και ξηλώθηκαν τα ικριώματα που μπούκωναν τη νεοκλασσική όψη του Ζαππείου, το τραγουδάω με τον παλιό λαρυγγικό τρόπο, μήπως και μου φανερωθεί κι εμένα κανά «σατέν τσαντάκι» ή, ακόμη καλύτερα, κανά «άσπρο μικρό σκυλάκι», γιατί από ξανθομαλλούσες-ούσους, ένα σωρό.
Μόνον που αντί για «ομπρελίνο» αυτοί κρατάνε τον λεβιέ του χειρόφρενου...