Добавить новость

Verpleger Wim (66) kocht Jaguar van 66.000 euro, maar bleef met wrak van 2.000 euro achter: "Ik zei nog: 'Dat kan toch niet?'"

“Na amper twee jaar ging de motor van mijn nieuwe Jaguar stuk. De garage verving de motor. Maar na twee jaar rijden, volgde hetzelfde probleem. Deze keer weigerde de garagist te helpen. Ik heb de auto als wrak moeten verkopen voor een schamele 2.000 euro”, vertelt verpleger Wim De Smet (66) uit Molenbeek. Hij is nu verwikkeld in een juridische strijd met zijn garagist. Elk jaar zijn er 500 klachten over herstellingen van auto’s, weet HLN-consumentenexperte Safia Yachou. Wat doe je in zo’n situatie?
Губернаторы России



Заголовки
Заголовки
Moscow.media
Ria.city

Новости России




Rss.plus

Музыкальные новости


Новости тенниса







Новости спорта