Αχαΐα: 56χρονος αποφυλακισθείς απείλησε την οικογένειά του – Συνελήφθη ξανά
Μόλις επτά ημέρες κράτησε η ελευθερία για έναν 56χρονο από την Πλατανόβρυση του Δήμου Ερυμάνθου στην Αχαΐα, καθώς συνελήφθη εκ νέου και οδηγήθηκε πίσω στη φυλακή για παραβίαση περιοριστικών όρων που του είχαν επιβληθεί μετά την αποφυλάκισή του.
Ο άνδρας είχε εκτίσει περίπου δυόμισι χρόνια στη φυλακή, κατηγορούμενος για υποθέσεις ενδοοικογενειακής βίας κακουργηματικού χαρακτήρα και άλλα αδικήματα κατά συρροή. Στις 12 Ιουνίου 2026 αποφυλακίστηκε με περιοριστικούς όρους, όμως λίγες ημέρες...