رستمی: خراسان شمالی آماده بهرهبرداری از ۳۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی است
بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با فراهم شدن زیرساختهای لازم، این استان آماده بهرهبرداری از ۳۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی برای تأمین پایدار انرژی است.